Biblioteka Narodowa wyróżniona w polskiej edycji konkursu Superbrands 2013/2014 - Aktualności - Biblioteka Narodowa

EN

Biblioteka Narodowa wyróżniona w polskiej edycji konkursu Superbrands 2013/2014

Biblioteka Narodowa została wyróżniona w prestiżowym konkursie Created in Poland Superbrands 2013/2014 będącym polską edycją przeprowadzanego w 87 krajach rankingu Superbrands, oceniającego siłę wizerunkową obecnych na rynku marek. Laureaci wyłonieni zostali w badaniu reprezentatywnej grupy 15 tys. konsumentów.

Biblioteka Narodowa została wyróżniona w konkursie Created in Poland Superbrands 2013/2014 obejmującym marki stworzone w Polsce. Na liście nagrodzonych znalazła się pośród 10 najlepiej ocenianych marek w kategorii GLAM (Galleries, Libraries, Archives, Museums – galerie, archiwa, biblioteki, muzea).

W konkursie Superbrands oceniana jest siła wizerunkowa marki, a nie produktu, firmy czy instytucji. Reprezentatywność badania jest bardzo duża, ponieważ uczestniczy w nim aż 15 tys. respondentów, a porównywane są wszystkie istotne marki obecne na rynku. Ankietowani wskazują znane im marki, które gotowi byliby polecić swoim bliskim.

Więcej o Superbrands: superbrands.pl

UDOSTĘPNIJ:

Aktualności

Pan Herbert – podróżnik. Grudniowe oprowadzania kuratorskie

czytaj więcej o Pan Herbert – podróżnik. Grudniowe oprowadzania kuratorskie

Lista rankingowa Kierunku interwencji 1.1. Zakup i zdalny dostęp do nowości wydawniczych NPRCz 2.0 na lata 2021–2025 drugiego naboru zaakceptowana

czytaj więcej o Lista rankingowa Kierunku interwencji 1.1. Zakup i zdalny dostęp do nowości wydawniczych NPRCz 2.0 na lata 2021–2025 drugiego naboru zaakceptowana