Stan przyjmowanych spraw
Przyjmowanie i załatwianie spraw
- Zasady korzystania ze zbiorów BN regulują regulaminy poszczególnych czytelń, dostępne w BIP
- Biblioteka Narodowa udostępnia w swojej witrynie internetowej formularz Zapytaj bibliotekarza, umożliwiający wygodny kontakt z pracownikami Biblioteki i zadawanie im pytań
- Dyrektor Biblioteki Narodowej w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w każdą środę w godz. 8:30-9:30, po uprzednim zapisaniu się w Sekretariacie Dyrekcji
- Korespondencja wpływająca do Biblioteki Narodowej jest załatwiana przez poszczególne komórki organizacyjne według kompetencji i w kolejności wpływu
- Informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej, a dotyczące działalności Biblioteki Narodowej i jej komórek organizacyjnych zamieszczone są na stronach witryny Biblioteki Narodowej
- Informacje publiczne, które nie zostały udostępnione, zgodnie z Ustawą o dostępie do informacji publicznej można uzyskać na pisemny wniosek złożony w Sekretariacie Dyrekcji, gmach główny Biblioteki Narodowej, al. Niepodległości 213, pok. 3000 lub przesłany pocztą elektroniczną na adres kontakt@bn.org.pl
– pobierz formularz wniosku w pliku DOCX lub w pliku RTF
– pobierz klauzulę informacyjną przeznaczoną dla osoby występującej z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej. - Zasady przyjmowania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów, określa wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń prawa i podejmowania działań następczych w Bibliotece Narodowej
– pobierz informację na temat procedury zgłoszeń wewnętrznych
– pobierz treść procedury
– pobierz formularz zgłoszenia naruszenia prawa w pliku DOCX lub w pliku RTF
– pobierz klauzulę informacyjną przeznaczoną dla sygnalisty.
- Opracowane przez:
- Data opracowania:
- 2020-08-26 17:34:20
- Opublikowane przez:
- Grzegorz Mazurowski
- Data opublikowania:
- 2020-08-26 17:34:20
- Data ostatniej modyfikacji:
- 2024-10-16 10:04:42