Książka na receptę. Wpływ głośnego czytania na zdrowie i rozwój dzieci - Aktualności - Biblioteka Narodowa

EN

Książka na receptę. Wpływ głośnego czytania na zdrowie i rozwój dzieci

Książka na receptę. Wpływ głośnego czytania na zdrowie i rozwój dzieci

Biblioteka Narodowa oraz Fundacja Powszechnego Czytania zapraszają na konferencję poświęconą znaczeniu czytania w profilaktyce zdrowotnej i rozwoju dzieci.

Projekt „Książka na receptęˮ ma na celu włączenie codziennej lektury w proces wspierania zdrowia psychicznego i intelektualnego najmłodszych. Rekomendowanie czytania przez personel medyczny to kluczowy krok w budowaniu nawyku, który procentuje przez całe życie. Podczas konferencji uczestnicy zdobędą teoretyczną i praktyczną wiedzę, jak skutecznie promować czytanie wśród pacjentów i ich opiekunów.

Jednym z prelegentów będzie prof. Paul Wise z Uniwersytetu Stanforda, ekspert w zakresie równego dostępu do opieki medycznej oraz polityki zdrowotnej oraz prof. Barry Zuckerman, pediatra, pomysłodawca i jeden z założycieli organizacji Reach Out and Read, która zmieniła oblicze opieki pediatrycznej dla ubogich rodzin w USA.

Konferencja skierowana jest do środowiska medycznego oraz bibliotekarzy i nauczycieli, którzy w swojej pracy zajmują się wpływem czytania na rozwój dzieci.

Termin: piątek, 11 kwietnia, godzina 9.00-17.00

Miejsce: Biblioteka Narodowa, al. Niepodległości 213, Warszawa

Więcej informacji na stronie: www.ksiazkanarecepte.pl

Zapisy na stronie: www.ksiazkanarecepte.pl/konferencja-ze-szkoleniem/

UDOSTĘPNIJ:
TAGI: wydarzenie

Aktualności

Posiedzenie KRB – opiniowanie wniosków o łączenie bibliotek z innymi instytucjami kultury

czytaj więcej o Posiedzenie KRB – opiniowanie wniosków o łączenie bibliotek z innymi instytucjami kultury

Lista rankingowa Kierunku interwencji 1.1. Zakup i zdalny dostęp do nowości wydawniczych NPRCz 2.0 na lata 2021–2025 naboru 2025 zaakceptowana

czytaj więcej o Lista rankingowa Kierunku interwencji 1.1. Zakup i zdalny dostęp do nowości wydawniczych NPRCz 2.0 na lata 2021–2025 naboru 2025 zaakceptowana